wyniki! wyniki! wyniki!

Witajcie kochani!
Dziś nastał ten wiekopomny moment, w którym ogłoszę zwycięzców rozdania mego zacnego! Wiem, że nie możecie się doczekać, ale najpierw małe podsumowanie ;)

W rozdaniu wzięło udział 90 osób
Wszyscy wywołaliście uśmiech na mojej twarzy za co serdecznie wam dziękuję :).

Oto z czego śmiałam się najdłużej:











A ten się powtarzał parę razy ;)





no dobra, dobra, już nie przedłużam ;)

Zwycięzcą losowania jest:



Natomiast ja wybrałam:
MTTEAM

genialne trafiłaś w mój gust, na prawdę zaśmiewałam się do łez na filmikach  przez Ciebie podesłanych

ale postanowiłam, że jeszcze jedna osoba dostanie ode mnie coś ciekawego. KATHY! niech Leon podeśle mi twój adres na maila! :)

Gratulacje!

Proszę o przesłanie swojego adresu na maila: zorzeta1@o2.pl
czekam 3 dni, a później losuje kolejną osobą (dotyczy tylko losowania) :)
gdybym nie odpisała to znaczy że mail nie doszedł, wyślijcie drugi raz :)


Pozdrawiam
Żan

20 komentarzy:

  1. "Zdrada" mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy kotach w wodzie śmiałam się do łez, a ostatni filmik kojarzy mi się z wakacjami, ponieważ ta piosenka w wielu hotelach zagranica wykorzystywana jest przez animatorów do zabaw w basenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki:) Ale uważam, że wygrałyśmy my wszystkie:) każda z nas zaśmiewała się pewnie do łez wyszukując Ci swój ulubiony śmieszny filmik! A jak wiadomo minuta szczerego, pełnego śmiechu to trochę więcej życia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bu, znowu mi się nie udało! :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję! Pierwszy filmik wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety ! Dziękuję bardzo !
    Bardzo mnie to cieszy że rozśmieszały Cię moje filmiki :*

    Już śpieszę wysłać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej! Ale niespodzianka :)

    Kochana już wysyłam adres, dobrze że się wyrobiłam :)
    W zgłoszeniu konkursowym podałam adres sweet6663@interia.pl niestety nie mogę się na niego zalogować :(
    Więc adres wyślę Ci z drugiej poczty : sweet6663@onet.pl
    Mam nadzieję, że to nie będzie problem :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)