Lovely - złoty Snow Dust

Dziś uraczę Was postem lakierowym :)

Dzięki kochanej Kasi z bloga Słodki Miód miałam okazję zapoznać się z tym oto cudeńkiem! Jakby nie ona pewnie wszystkie te lakiery znikłyby z półek (edycja specjalna -limitowana) zanim bym się zczaiła, że takie cuda istnieją...
A tak - mam go! I jeszcze jego białego brata :)


Nie wiem jak Was, ale mnie on już będąc w buteleczce mnie oczarował. Bo złoty, bo się mieni (ja sroka, ja, odbiór!)

Musicie coś o mnie wiedzieć - nie jestem osobą, która szaleje za piaskami - a ten zawładną moim serduchem tak bardzo, że noszę go na pazurkach dwa razy częściej niż inne lakiery...

ja wiem, że mam beznadziejne skórki, ale co bym z nimi nie robiła i tak jest źle :/

Na paznokciach widzicie jedną warstwę lakieru - czyli jak widać może się on popisać świetnym kryciem!



Ogólnie mając go na pazurkach mam wrażenie, że jestem na jakiejś złocistej plaży :)
Tak właśnie powinien wyglądać piasek!
I się mieni xd
(czyżbym zaczęła się powtarzać?)


Lakier szybko zasycha i (za co cenię piaski) nie ma na nim żadnych odgnieceń :))
Trzyma się na pazurkach od 3 do 5 dni - w zależności, czy nie zapomniałam o odtłuszczeniu paznokci.
Ściera się delikatnie z końcówek po ok 2 dniach - nie jest to jednak jakoś bardzo zauważalne.


Ze zmywaniem też nie ma żadnego problemu.

To tyle o nim :)
Jego biały brat jest chyba jeszcze ładniejszy - też Wam go kiedyś pokaże, chociaż pewnie widzieliście już jego wcielenia na innych blogach.

Pozdrawiam
Żan


35 komentarzy:

  1. Niespotykany i bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie nie, od jakiegoś czasu jestem poważna i żadnych brokatów nie nakładam. Nie ważne, że kupa siedzi w szufladce i czeka na swoją kolej ;) Jednak rozumiem zauroczenie, teraz tak nam brakuje żywych kolorków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak bardzo kocham brokaty, że chyba nigdy z nich nie zrezygnuje :D

      Usuń
  3. Idealny ! Mam biały ale ten złoty i srebrny tak bardzo kuszą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio nie mogę malować pazurków, staram się odżywić trochę te moje paznokcie bo są zbyt słabiutkie...

    A tego koloru lakieru nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten jest piękny, ale jego biały brat jest po prostu niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio kupiłam biały jest cuuuudny:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor... szkoda że u mnie lakiery z lovely wytrzymują max 1 dzień

    OdpowiedzUsuń
  8. sero nie ma problemow ze zmywaniem ;o az ot do mnie nie dociera ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się zdziwiłam, ale nie miałam najmniejszych problemów...

      Usuń
  9. Zgadzam się z Tobą w 100% - tak właśnie wpowinien wyglądać piasek! To jest rewelacja! mało która firma potrafi się pochwalić takim prawdziwym piaskowym efektem. Te lakiery z Lovely są fenomenalne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam sreberka z tej kolekcji ale pozostałe dwa też mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Excellent site you have here but I was curious if you
    knew of any community forums that cover the same topics talked
    about here? I'd really like to be a part of online community
    where I can get comments from other knowledgeable
    individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know.

    Many thanks!

    Feel free to visit my website darmowe filmy online
    (alekino.tv)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny!:) Uwielbiam lakiery z tej serii! I rzeczywiście, nie ma zadnych problemów ze zmywaniem co jest ogromnym plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor śliczny^^ bardzo mój :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny ale mi do gustu najbardziej przypadł biały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie te piaski Lovely są zbyt błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie była ich pełna szafa :D
    Ale złoty chyba mi się podobał najmniej ze wszystkich, mamie kupiłam pod choinkę srebro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie pojedyncze sztuki :(

      Usuń
    2. u mnie można było spokojnie sie obkupić :) Wybrałam srebro.Jest śliczne.

      Usuń
  17. Ja często kupuję lakiery i używam ich raz na kilka miesięcy. Ten piasek był na moich łapkach od grudnia co najmniej 6 razy *_*
    Istne cudo, 1 warstwa, ekspresowe wysychanie, świetna trwałośc... *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. mocno brokatowy, myślałam, że jednak będą problemy ze zmywaniem;)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi ostatnio piasek z Lovely zmasakrował paznokcie i pomimo że kolor mam śliczny to na razie odstawiam wszelkie brokaty i piaski na bok - choć przyznaję że twój złoty kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poluje na złotego i srebrnego też, ale u mnie w okolicy puste szafy ;) Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, muszę chyba na któryś przypolować bo wszyscy się nimi zachwycają :D wygląda pięknie!

    Ze zmywaniem nie ma problemu? Serio? <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się podoba, świetny efekt !:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)