Włosy we wrześniu

Hej hej!
Przybywam do Was dziś z aktualizacją :)
Trochę narobiłam zdjęć w tym miesiącu włosiskom mym bo mi się na eksperymenty zebrało ;).

Na początek - włosy po raz pierwszy od bardzo bardzo dawna rozczesane na mokro by sprawdzić długość:
Tak sobie myślę, że chciałabym mieć tak ciemne włosy... chyba muszę Khadi kupić znów...

A tu już jak wyschły:

Jest różnica w kolorze co?

Przy oknie próbowałam uchwycić skręt i kolor dokładnie:

Końce suche... będę podcinać, chociaż jak mam być szczera to już trochę ich sobie ciachłam ;) Ale nie wiem ile bo nie mierzę ;)

I jeszcze jedno mam dla Was, już z innego dnia, tym razem z fleshem:

Muszę popracować nad puchem przy głowie, bo na długości jest już dobrze...

Co myślicie? :)

63 komentarze:

  1. Świetna długość,piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale one już długie. I ten skręt - bardzo mi się podoba,

    OdpowiedzUsuń
  3. Że Tobie się tak kręcą, a mi za jasną cholerę nie chcą. Chyba, że nałożę odżywkę (garnier a&k) jako b/s i wysuszę sprężynkując włosy... mają humorki :) Twojego skrętu pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cały czas tęsknie za poprzednim skrętem - on była taki 'bardziej' xd
      przynajmniej wiesz czego im trzeba by się skręciły... Poza tym masz piękne włosy, i nawet bez skrętu robią się takie piękne falki - moje wyglądają dobrze tylko w skręcie bo inaczej wydają się jak jakieś połamane :/

      Usuń
  4. Podobają mi się, piękne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne włoski !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej już się przestraszylam, że masz takie ciemne teraz. lepiej Ci w takim odcieniu jaki masz teraz :) włosy cudowne, skręt i ten błysk

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to mosz :P Ja zawsze rozczesuję na mokro...Inaczej jakby wyschły, musiałabym uciąć cały kołtun :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, jest różnica w kolorze. Myślałam, że pomalowałaś włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za każdym razem po myciu jestem w szoku że tak się zmieniają ;)

      Usuń
  9. Ale fajne loki :) Piękne masz włosy. Co do końcówek, to moje są stale przesuszone. Mimo, że są systematycznie odżywiane, zabezpieczane i podcinane. Taki widać ich urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje końce po prostu pamiętają jeszcze niezbyt przychylne dla nich czasy :D

      Usuń
  10. Świetnie wyszły na ostatnim zdjęciu :) Ale masz długie te włosy, tez takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapuszczaj! :D
      ja na razie w planach mam jeszcze dłuższe, zobaczymy co mi z tego wyjdzie..

      Usuń
  11. Łooo matko! Myślałam, że pofarbowałaś czuprynkę! :P
    Ale skręt włosów masz piękny! :D
    wiesz co, ja się zastanawiam, czy sobie nie walnąć na swe włosiny henny ... ale trochę się boję xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a walnij, co będziesz sobie żałować xd jak nie chcesz koloru bierz cassie :D

      Usuń
  12. Wow ale masz już długie włosy ;) Przepiękne masz te swoje loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. długie, ładne i dobrze nawilżone, mamy chyba ten sam typ skrętu- fali :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście troszkę się jeszcze puszą, ale wszystko do dopracowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow śliczne :) Mi się marzą kręcone *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. niedługo zobaczę te piękne włoski, sasasasa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o co chcesz się założyć że jak nic będę miałam wtedy BHD? xd

      Usuń
    2. nie martw się Kochana, ja na pewno też! :D

      Usuń
  17. ale one jak na kręcone włosy to są w świetnym stanie :) wyglądają pięknie, skręt idealny - moje dopiero zaczynają się tak układać-wcześniej było siano

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      u mnie tez było siano... na szczęście ten etap mam juz za sobą

      Usuń
  18. Piękne włoski masz kochana, skręt bardzo ładny i końcówki wcale źle nie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle może nie, ale słabo ;) Ale to nic, na to nożyczki są bardzo prostym sposobem ;)

      Usuń
  19. jaaaakie loki :) chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie bomba! I wciąż zazdroszczę loczków *:

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękne włosy :)
    Mi się marzą takie loczki...

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega długie już są ;) co do puchu to może spróbuj z płukanką lnianą? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie to stylizatory typu pianka czy żel lniany pomagają, ale wtedy włosy dłużej schną..
      więc teraz szukam czegoś co pomoże a nie przedłuży schnięcia..

      Usuń
  23. Spojrzałam na pierwsze zdjęcie i myślałam, że przefarbowałaś się na czarno! Mi podoba się Twój brązowy kolor i włosy masz już bardzo długie. Rzeczywiście ciś trzeba by zrobić z tymi przy głowie, ja sama walczę wciąż z puszeniem, ostatnio coś słabo mi idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha, wszystkich zaskakuje przemianą jaką przechodzą gdy schną :D
      ja nie mówię że on jest brzydki, ale ciemniejszy lepiej do twarzy pasuje :)

      coś wymyślimy ;)

      Usuń
  24. masz przepiękne włosy!
    hm, cóż na to puszenie, może jakiś spray od jonsona?
    jeszcze za czasów tradycyjnej pielęgnacji, pamiętam, że takim lekiem na puszenie włosów, była odżywka od garniera - naprawdę bardzo dobrze ją wspominam, takie cuś bez spłukiwania z zieloną etykietą...

    pozdrawiam ciepło
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy :D jakoś bardzo bardzo to mi nie wadzi, czasami tylko trochę denerwuje ;)

      dziękuje Pati :*

      Usuń
  25. aaaaaaaaaaa loczki marzenie! mięsistość blask nawilżenie.... echhhh też tak chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spłonęłam rumieńcem!

      to zadbaj kobieto bo włosy Twe potencjał mają zacny!

      Usuń
  26. Piękne masz włosy i coraz dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne włosy masz. Ja do takich dąże. Jeszcze długa walka przedemną

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje włosy zmieniły się o 180st odkąd używam suszarki z jonizacją.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielka różnica koloru między mokrymi a suchymi włosami, z początku myślałam, że to nie Twoje włosy :P Bardzo ładny skręt!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne masz kochana włosy i jakie długie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę Ci takich włosów. Loczków i długości. Przepięknie lśnią :)
    Ja zapuszczam, ale marne mam włosidła.

    OdpowiedzUsuń
  32. Różnica w kolorze jest, ale też tak mam- mokre są ciemne, a jak wyschną to stają się o wiele jaśniejsze, ale drugie zdjęcie jest cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę trochę podobieństwa między naszymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Urocze masz fale, bardzo podoba mi się taki skręt, widać, że włosięta zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  35. włosy na mokro mają obłędny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)