odkrycie roku ;)

Hej dziewczyny :)
ten post pewnie najbardziej zainteresuje dziewczyny z Lublina :)

Nie uwierzycie gdzie znalazłam super sklepik z kosmetykami :). W szpitalu na praktykach (na jaczewskiego spsk 4). Jak się wchodzi wejściem bocznym (na lewo od głównego) po schodkach w dół, w prawo i prosto do wejścia ;), jak wejdziemy to mijamy groszek i dalej po prawej stronie jest sklepik z kosmetykami i zaopatrzeniem ortopedycznym :D.

Kupiłam dziś tam bingo mleczną za 12 zł :).
Panie są bardzo miłe i można ich o wszystko poprosić by zamówiły. Zrobiłam dla was zdjęcia co m.in. można tam znaleźć :).


















Musze wam powiedzieć że jestem cała w skowronkach! Teraz mam kosmetyki bingo pod ręką bo często mam zajęcia w tym szpitalu, dodatkowo panie nie zdzierają i ceny są super!

21 komentarzy:

  1. jak ja Ci zazdroszczę ... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie rewelacyjne zaopatrzenie ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę jaki wybór! I jakie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow - niezły wybór tam mają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho noto juz po moim oszczędzaniu;D

    OdpowiedzUsuń
  6. takie zaopatrzenie w szpitalu? no nie wierzę :D zazwyczaj są 2 szampony na krzyż i jedna odżywka a tu do wyboru do koloru :D




    Zapraszam do mnie ;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) też mam taki sklepik w pobliżu. pani jest taka miła, jak czegoś nie ma w asortymencie to od razu chce zamawiać dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, widzę sporo produktów Farmony, Green Pharmacy i BingoSpa - super, że odkryłaś taki sklepik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet jak nie ma czegoś z tych firm panie bardzo chętnie zamawiają :D :D

      Usuń
  9. green pharmacy <3 zazdroszczę Ci tego sklepiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się jak głupia cały dzień z tego powodu ;)

      Usuń
  10. :O zazdroszczę, genialne zaopatrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty szczęściaro! Ja muszę wszystko internetowo ściągać! No, ale jak mam Lusha niedaleko, a ty na bank nie :)

    Poddrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wspaniałości, i znów ten zapach aż bijący ze zdjęć...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja cały Lublin przeszukałam i nie mogłam kupić olejku green pharmacy do wcierania we włosy, aż wkońcu odkryłam go w leklerku na zana:) wreszcie:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)