delikatny śmierdziuszek

Czyli nic innego jak Alterra parfumfrei.

(niestety wyrzuciłam zanim zrobiłam zdjęcie pojedyncze :))


Cena: 
7,50zł / 250ml

Co pisze producent? 
Bezzapachowy kosmetyk, idealny zwłaszcza dla skór bardzo delikatnych. Zawiera minimum składników mogących negatywnie wpływać na skórę.

Skład:
 Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Capryly/Capryl Glucoside, Alcohol, Xanthan Gum, Sucrose Laurate, Levulinic Acid, Glucose Glutamate.

Konsystencja, zapach, opakowanie, wydajność:
Dosyć przyjemne, proste opakowanie. Konsystencja żelowa, nawet wydajny.
zapach jest odczuwalny, chemiczny.
 
Moja opinia: 
No cóż.. Miało być bez zapachu, jednak zapach jest i to nie zbyt przyjemny, przynajmniej dla mnie. Lubię jak szampon się pieni, w tym wypadku miałam problemy w otrzymaniu jakiejkolwiek piany... Ładnie zmywał oleje, jednak włosy były po nim jakies takie bez życia... Nie podrażniał skalpu.
Zdecydowanie nie wrócę już do niego. 


A Wy go już miałyście? Jak Wam się sprawował? 
Ja teraz testuje Babydream, ale chce jeszczę Hipp i facelle. Polecacie do wypróbowania coś jeszcze?


Zapraszam Was na rozdanie do Leny

12 komentarzy:

  1. ja używam szampon, odzywkę i balsam z nivea i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywałam kiedyś tego śmierdziucha. Co jak co ale ja na zapachy wrażliwa nie jestem ale ten to śmierdział śmietaną :brzydal:

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie miałam styczności z tym śmierdziuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i nie sprawdza się za dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, wolę pachnące szampony :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go, rzeczywiście nie pachnie zbyt pięknie, a na dodatek podejrzewam, że powoduje u mnie swędzenie skóry głowy... postaram się znaleźć na niego sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie swędzenie powoduje chyba bd który mam teraz :/

      Usuń
  7. nie mam, ale słyszałam już takie opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ah ja to mam pecha do szamponów bo jeszcze ani jeden sie nie sprawdził przy moich kłaczkach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba szukać dalej ;) tyle jest ich na rynku... w końcu jakiś podpasuje

      Usuń
  9. Nie pieni się bo nie ma Slsu - to dobrze akurat:)
    Tego nie miałam, ale używam innych z Alltery i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)