To oglądam

Czyli moja lista ulubionych seriali :)

1. 2 broke girl (2 spłukane dziewczyny)
Jest to serial, który trafił w moje poczucie humoru, praktycznie ciągle się śmieję :)

2. How I met your mother? (Jak poznałem waszą matkę)
No same powiedzcie, kto nie lubi Barneya?

3. Big Bang Theory (teoria wielkiego podrywu)
 Z sezonu na sezon lepszy :)

4. New Girl (Jess i chłopaki)
 Musiałam się do niego przekonać, ale myślę że warto było. Fajną maja grę ;). No i włosy głównej bohaterki są naprawie ładne ;).

5. Bones (Kości)
Mój ulubiony serial, oglądam odkąd się pojawił.

6. The Vampire Diaries (Pamiętniki wampirów)
 No cóż.. Bohaterki maja naprawdę świetne włosy...

Seriale zakończone, nad czym ubolewam:
1. Przygody Merlina
2. Dr. House
3. Gossip Girl

A co Wy lubicie oglądać?

7 komentarzy:

  1. ja oglądam Californication ;) (uwielbiam!), Dr House, Kości..
    skończyłam teraz: American Horror Story
    Pamiętniki wampirów chcę zacząć i Czystą krew ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie ciekawi to American Horror Story :)

      Usuń
  2. Oj uwielbiam :-) Moja lista jest znacznie dłuższa: oprócz wymienionych przez Ciebie pod nr: 2, 4, 5, 6
    oglądam jeszcze całą masę seriali m.in. Dextera, Mentalistę, Chirurdzy, niecierpliwością czekam na kolejny sezon PanAm i Gry o tron.
    Ubolewam natomiast, że nie będzie kolejnego sezonu Findera i Off the Map.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię dwie spłukane, Big Bang Theory, Kości też oglądam, Pamiętniki również :D Uwielbiam Pretty Little Liars :) Oprócz tego Mentalistę, Dextera, strasznie dużo tego jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętniki Wampirów! ależ to jest boski serial! <3 dwie spłukane i big bang- obejrzałam kilka odcinków, spoko, ale nie wciągnęłam się.
    moja lista: chirurdzy, how i met, modern family.. na razie tyle oglądam :) z fajnych które już obejrzałam to np. gotowe na wszystko (chyba najlepszy serial ever...), plotkara, weeds, oczywiście dr house, true blood.. do pewnego momentu supernatural był naprawdę dobry. no i dynastia tudorów ;p ale też całego nie obejrzałam. Skins. Obraziłam się na zakończenie któregoś sezonu i już dalej nie oglądałam, ale warto zobaczyć. Ostatni ale nie najmniej ważny: FRIENDS! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. chłopaki wymiatają ;) zwłaszcza w najnowaszej serii ;)

      Usuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)