Zakupy...

W styczniu jak już wcześniej pisałam miałam dość duże, niezapowiedziane denko. Zrobiło się przez to dość pusto w moim kosmetykowym kuferku, także musiałam pouzupełniać luki. :) Oto co wpadło w moje ręce:



1. Kule do kąpieli z Biedronki, 7 zł za opakowanie, wybrałam wersję owocową i słodką
    niedługo napisze o nich coś więcej

2. Maszynki do golenia (bardzo lubię te biedronkowe)
3. Żel micelarny BeBeuty, uwielbiam myć nim twarz, dodatkowo bardzo podoba mi się jego zapach :)
4. Płyn micelarny BeBeuty, z moim makijażem radzi sobie bez problemu, siostra tez zadowolona, mama przemywa nim twarz po myciu mydełkiem, kupiłam na spróbowanie, ale już robię zapasy ;)


5. Szampon Bambino, kupiłam z myślą o mamie, której nie pasują delikatne szampony, niestety nie sprawdził się, swędzi ją po nim głowa, myślałam, że w takim razie ja go zużyje, niestety mój skalp tez się z nim nie polubił... Może jest któraś chętna na jakąś wymianę?

6. Szampon Babydream, w fazie testów ;)


7. Siemię lniane :) zaczęłam wreszcie kurację z siemieniem i już czuję, że mój brzuch jest mi wdzięczny :)

 A oto i ostatni zakup, maska Bingo, za zdaną sesję :) 

(jakby były chetne jakieś dziewczyny z Lublina, to na Biernackiego 1, jest taka BożaApteka, maja tam wszystkie produkty bingo, zioła, Jantar, Z GP parę rzeczy
za tą maskę zapłaciłam 15,50, trochę drogo, ale jak bym chciała jedną czy dwie kupować przez internet to się opłaca)

8 komentarzy:

  1. lubię ten żel z Biedronki a micel dopiero planuję kupić i sprawdzić:) nie wiedziałam, że Bambino robi też szampony.. z tego BabyDream powinnaś być zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też lubię ten żel, kupuj śmiało micel, jest naprawdę niezły.
      Ten szampon bambino to trochę taki słabszy mocniejszy szampon ;) coś dla dziewczyn którym nie podchodzą delikatne a nie chcą myć rypaczami :)

      Usuń
  2. zdecydowanie bardziej wolę szampon Hipp od babydream ;-) a na tą maskę z BingoSpa poluję! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie hipp będzie następny ;) ja też na nią polowałam, dlatego ucieszyłam się gdy odkryłam ten sklepik :)

      Usuń
  3. oj bingo spa bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele z Biedronki są bardzo dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam już pod Bożą Apetką ale było zamknięte ale...obiekt namierzony:)
    Muszę koniecznie nawiedzić Biedrę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jedynie żel do twarzy z Biedry. Na maszynki na pewno się skuszę, jak skończą mi się obecne z Tesco.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)