Ratunek dla ust i nosa

Czyli recenzja maleńkiego cudu jakim stała się dla mnie maść oliwkowa firmy Ziaja.


Od producenta:
Naturalny opatrunek dla skóry suchej, bardzo suchej oraz ze skłonnością do atopii. Polecany miejscowo na usta, dłonie, łokcie, kolana, pięty. Idealny również dla dzieci.
Uzupełniając niedobory lipidów odbudowuje naturalną warstwę ochronną skóry. Ogranicza transepidermalną utratę wody. Skutecznie natłuszcza i regeneruje skórę. Zapobiega podrażnieniom i pękaniu naskórka. Nie zawiera konserwantów. Nie zawiera kompozycji zapachowej. Nie zawiera barwników.
Składniki czynne:
- olej z oliwek tłoczony na zimno (5%),
- trójglicerydy kwasów tłuszczowych-kaprylowego i kaprynowego (10%),
- wysokooczyszczona lanolina (5%),
- olej bawełniany,
- olej makadamia,
- skwalan,
- ECO-certyfikowany olej Canola.

Skład: Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Paraffin, Canola Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Lanolin, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Hydrogenated Castor Oil, Macadamia Terinifolia Seed Oil, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Squalane, Tocopheryl Acetate (08.11.2009)
Cena: 6-7zł / 20ml


Dlaczego cud?
W okresie jesienno zimowym, mam straszny problem z suchością ust i obgryzaniem suchych skórek, miałam już masę pomadek ochronnych, ale dopiero ta maść mnie od tego kłopotu uwolniła :). Usta sa po niej nawilżone, nie pękają, bak suchych skórek.
Dodatkowo ta maść zmieści się w każdej torebce i starcza, przynajmniej mi na bardzo długo mimo małego opakowania. 

A co ratunku dla nosa...
znacie ten ból przy długotrwałym katarze gdy skóra pod nosem jest bardzo wysuszona i piecze? Wszystkie inne kremy tylko wzmagały pieczenie, natomiast ta maść daje mi ukojenie!

po prostu cudo!  

Miałyście? Co sądzicie? 

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kosmetyk , lubię takie wielozadaniowe produkty :) też często podczas kataru mam pod nosem bardzo wysuszoną skóre;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to jest okropne... próbowałam innymi kremami ale po nich mnie jeszcze bardziej szczypało, a tutaj ulga od razu :)

      Usuń
  2. a ja stosowałam tę maść na suche skórki wokół paznokci, tak zaleciła mi manicurzystka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam ją i nawet miałam kupić ale ostatecznie zdecydowałam się na maść z witaminą A, która również daje ukojenie suchej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. u mnie właśnie nivea tez powodowała pieczeni... :/

      Usuń
  5. Jak będę miała katar to o niej sobie przypomnę, mam nadzieję że nie prędko.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, ale wygląda bardzo interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam :)
    I do tego ślicznie pachnie mmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że w ogóle nie zwróciłam uwagi na zapach? ;)

      Usuń
  8. Ja podczas kataru zawsze nos smaruję maścią z witaminą A z apteki. Można ją kupić dosłownie za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Ziajkę, więc wcale mnie nie zdziwiła pochlebna recenzja :) będę musiała się w niego zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  10. cała oliwkowa seria ziaja jest super!!! serdecznie zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy, a mam fioła na punkcie nawilżonych ust :)) Na razie najlepiej sprawdził się u mnie Carmex, duże nadzieje pokładam też w Blistexie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)