kolejne nowości :)

Stanowczo nie powinno się mnie wysyłać na zakupy, same zobaczcie ile znowu naznosiłam ;).

Zakupy biedronkowe i rossmanowe
podgrzewacze pomarańczowe (cudowny zapach, cały pokój mi pachniał :))
pudry do kapieli (wspominałam juz jak kocham kąpiele?) ;) wzięłam wersję wanilia + miód i owoce tropikalne, po raz pierwszy spotkałam się takim produktem, nie moge się doczekać testów :)
maseczki lirene (2 dla mamy, 2 dla mnie) wzięłam nawilżającą, odżywczą, piling enzymatyczny i przeciwzamrszczkową
tusz eveline - pisał o nim Kascysko - klik
odzywka eveline bardzo znana w blogosferze :) już mogę powiedzieć o niej że  rewelacyjnie nadaje się jako baza pod tusz
masełko isana z granatem - oferta limitowana więc musiałam je mieć!
szampon hipp bo okazało się że babydream jest całkowicie nie dla mnie


Zakupy na DOZie

1. Kozieradka (wreszcie! ale ten zapach... nie lubię magi :/)
2. Nagietek (skończył mi się więc uzupełniam zapasy :))
3. Saponics, ciekawa jestem jak się sprawdzi ;)












Poprosiłam tatę o zakup siemienia ;) Wykupił chyba wszystko co było w sklepie ;)


 Jeszcze do tesco zaszłam:
1. kolejna Bingo z shea (to już 3 opakowanie)
2. barwa tatarowo-chmilowa (mój ulubiony 'rypacz')


chyba powinnam zrobić sobie bana na jakiekolwiek zakupy ;)

14 komentarzy:

  1. kozieradki muszę poszukać w zielarskich w końcu! a te świeczuszki z Biedronki najlepsze są! :D mam wersję waniliową i paliłam nimi może 1,5-2 godzinki i ma tak cudownie pachnie w pokoju teraz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką straszną ochotę na zakupy! Od poniedziałku wróciłam do pracy, do drogerii, i wszystko bym przygarnęła! Co chwile podoba mi się coś nowego i PILNIE tego potrzebuję! :D
    Czekam tylko na wypłatę i ruszam na łowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy;) Świeczki La rissa kupuje od niepamietnych czasów;) Bardzo jestem ciekawa tych pudrów do kapieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem po pierwszym użyciu i mogę powiedzieć że rewelacyjnie tworzą pianę :)

      Usuń
  4. ja już zrobiłam zakupy i nie mam kasy prawie na nic :D teraz czekam na przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie to masełko z Isany, ale mam spore zapasy smarowideł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakup lepiej, bo to limitówka i może zniknąć, a szkoda, bo pięknie pachnie :)

      Usuń
  6. świeczki *_* kocham!
    a ten szampon Barwy strasznie mnie podrażnił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swoich ulubieńców :) mnie najbardziej podrażnił babydream

      Usuń
  7. Uwielbiam wszystko co pachnie, a jak zobaczyłam twoje fotki to aż poczułam zapach tych świeczek...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie używałam pudrów do kąpieli - chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. produkty z ostatniego zdjecia zdecydowanie lubię:):)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz, mam nadzieję, że miło spędziłeś czas czytając mojego bloga :)